tillbaka. for a while...

nu var det ett tag sen, men det funkar det med.
dessa dagarna har det varit en hel del plugg i skolan och en massa jobb i shopen på eftermiddagarna och kvällarna. har 3 dagar denna veckan, så det är lite segt, men sånt är det. bara imorgon kvar (: haha

skolan går också helt okej. hemkunskaåen går framåt. har börjat få fram en meny nästan! så om nån har nått bra tips på en havsinspirerad rätt, så bara skriv :D

näe, nu har jag nog inte sådär jättemycket mer att säga.
kanske blir ett inlägg imorgon... eller nej, det kommer jag nog inte. kommer inte hem förrän vid halv 10 och då ska jag duscha och så.. så nej, imorgon blir det troligen inget inlägg. men på torsdag! så lovar jag att blogga.

see u then! :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0