powerday!

har nästan haft en riktigt rikigt bra dag. eller intensiv är nog mer rätt ord.
idrott i skolan nästan direkt på morgonen med först 1,8 km löpning som uppvärmning och därefter Poweryoga! tänk er synen av 20 stela åttor och nior som svettigt försöker härma kvinnan som står längst fram och är sjukt vältränad, i bland andra stående hunden! ae, det är synd att ingen tog en bild. det hade varit värt mycket kan jag lova. men sjukt vad jobbigt det var! är fortfarande trött i benen efter det! och nu är det typ med än 12 timmar sen! :O
sen tillbaka på skolan, gjorde jag färdigt SO;n som skulle vara inne idag för att därefter gå till svenskan och plugga som ett annat djur med min diktanalys och läsförståelse. hade 35 minuter på mig att göra det, och jag hann! Det som plågat mig i 4 veckor är nu över, och jag kude, fter att ha suttit hela eftermiddagen + 40 minuter efter att skolan slutat och renskrivit, lämna in det! galet skönt!

sen blev det hem i typ 10 minuter och sen til stallet och jobba! därefter ner till stallet för att göra vid Lützen, men han gick lektion, så jag får fixa det imorgon bitti.... usch, hatar tidigt mornar!

så nu är jag så himla trött så jag håller på att somna! helt sjukt! och nu ska jag bara få min data att vilja visa propositionen och ryttarmeddelandet inför imorgon samt välja en bra tröja att rida i sen ska jag zzzoooooova <3 haha

ha en bäst helg <3

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Hahhaha :D

Jag gick på yoga en gång.



Det är högst tveksamt om det kommer hända igen.

2009-09-19 @ 23:14:42
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0