jag hatar mig själv...

jag är nog världens, socialt fegaste människa!! hade mer eller mindre ångest för att min "chef" (hon som äger kiosken) ringde mig när jag avr på lektion, och jag vågade verkligen inte ringa tillbaka för jag var så rädd för vad hon skulle säga! Inte för att hpn brukar ringa och skälla ut oss! Verkligen inte! hon brukar bara ringa om det är något hon undrar över eller om vem som ska jobba osv. men jag vågade inte. så hela förmiddagen, från 9 till halv 1 satt jag och hade ångest. vågade inte ens lyssna på telefonsvararen, på meddelandet hon hade lämnat, utan på lunchen lät jag Bea lyssna på meddelandet, berätta, först, om det var något jag ville höra, och sen vad det var hon hade sagt.

det visade sig, sen, när jag vågade ringa upp, att hon glatt undrade om vaktmästaren varit i kiosken när jag öppnat igår... -.-' jag hatar mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0