ja du vet en fredag

usch! jag brukar vara så himla på G på fredagar, men idag var jag bara så himla trött! Löjligt trött nästan! menmen. Hade poweryoga igen på idrotten idag! Fick västra krampen i skuldrerna i nån övning i och med att jag redan hade fete träningsvärk där. lite jobbgt, men det är nice. fast förra veckan var jobbigare, men annan lärare idag, men skit det 8)

fick även reda på att vi ska ha värsta projektet i teknik nu! 10 veckor?! oh my gosh. ska bygga en bro eller nått. men det är bra (:

jobba sen med Zara (: haha fett nice. kom massa folk från Småland och ville ha fika, så det var bara att bre bullar som en lite gnuuuu! haha. sen blev det dialekt resten av kvällen! fett nice :D
en sväng till Maxi också och köpa Ben&Jerrys :P haha

sen blev det IDOL och det sööög ju att Joy åkte ut!?!?!? hon vart ju bättre än Karolina (Karoline kanske hon hette? :S) jaja. men resten var väl bra. utom Eddie... Jag vet inte vad det är, mne jag har väldigt svårt för honom... jaja. Jag kanske ändrar mig....

have nice day... eller nått


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0