en och samma krets...?

vet i förresten vad jag kom och tänka på typ igår eller nått jag läste igenom alla min RSS följda bloggar?
att majoriteten av dom måste vara samlade i samma kretsar, för typ hälften av dom var på Polarpriset!!
och det var lite sådär, man liksom...  "jaha... den var där! vad nice... och den! och den! och den! vad fan gör alla på Polarpriset?!"

Alice var där
Sepideh var där
Robin Bengtsson var där
Charlotte Perrelli var där
Kattis Alhström var där
Daniel Breitholtz var där
och Malena Ernman skulle varit där, men hon var förkyld!

nu har ni massa onödig info. var vänliga och skriv ner den och skicka den till alla människor ni önskar ha en usel helg...
näe, nu ska jag inte vara sån, men seriöst! onödigt många! och jag kan sätta på att hela Made in Sweden gänget också var där, men jag har bara inte orkar kolla deras blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0