en måndag (:

har inte haft mycket ledig tid idag, men det gillar jag.
Pålsjöruset idag med skolan. 7 kilometer i pålsjö skog tillsammans med alla 8 & 9or som är inte är lata nog att springa/gå 5km. näedå, det är också bra (: haha
kort dag blev det i alla fall! Började halv 10, sprang iväg 10 och var tillbaka kvart i 11, sen var det fritt fram att sluta! var väl hemma nångång vid halv 12, tog en snabb dusch, och åkte till stallet för att träffa Bea där vi sen drog vidare till Väla för att käka lunch (: blev även en snabbis in på Akademi Bokhandlen. köpte Camilla Läckbergs; Isprinsessan. Mest för att jag inte orkar vänta på att den ska bli ledig på biblioteket och att jag måste läsa den, men också för att den verkar bra. sen åkte vi vidare till drottninghögs biblioteket och lämnade lite böcker och sen direkt vidare till stallet igen och jobba i kiosken till klockan 7. sen hem och glo på Tinas Cookalong, käka bullemedbulle, dricka Loka och läsa Läckeberg i pauserna (: det gillar vi! blev också Svenska Hollywood fruar (Anna Anka är cool och Marias M.-.-.-.-.-.- nåntings bror är fete snygg och typ bor i Helsingborg eller nått?!) och nu Roast på Berns.

nu blev det där jättemycket text, förlåt för det. men nu är jag i vilket fall som helst sjukt trött. är typ det varje kväll nu! Inte roligt alls.


Bjuder på en bild från st: Stefans basilikan i Budapest

Kommentarer
Postat av: paulina

Om du vill veta hur man gör dem så gör man det på polyvore.com :) D blir medelm sedan är det bara att tryka på creat och börja söka på kläder och dra in det i bilden till vänster.. Hon tog sidan av mig så.. puss på dig.

2009-09-23 @ 09:56:22
URL: http://www.iloovemythings.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0