en låång dag

Det har varit en lång dag... Men jag gillar långa dagar, då äcker livet längre känns det som.
det började med massa timmar plugg i skolan. fick faktiskt en helt del gjort, och min dikt som jag analyserar i svenska, fick helt plötsligt en helt anna betydelse när en lärare hjälpte mig, så nu fick jag börja om på det och tolka hela dikten som är på kanske 10 strofer. okej, 7 då! men i alla fall! you get my point. Sen blev det ph-samtal som inte alls var till någon nytta. hon bara läste mina mål, sa att jag var duktig och sen tack och hej! vad hände med det där "bollplanket" dom alltid snackar om...? det gällde inte idag...
men eftersom att jag skulle fika med Zara & Olea klockan 4 och jag slutade min ph-tid 20 över 3 ansåg jag att det inte var lönt att cykla hem, så jag & Christian flummade runder i basgruppen och hade enormt roligt!
"I dalarna har dom skitkul" HAHA! internskämt yesyes!

och fika sen dåja. riktigt mysigt, på kafferepet. love it! <3 tillbringade även cirka en timme inne på Scorett och Olea preovade ungefär varenda svart stöver hon kunde hitta i butiken, vilket innefattade, en hel del! det blev också en hel del tid inne på Gina Tricot, och jag funderade starkt på att köpaett par nya mörka jenas (jag upptäckte ett hål i mina förra veckan! :O ) men när jag nästan bestämt mig för att köpa dom, såg jag ett annat par som jag snyggare i färgen, men inte riktigt lika sköna.... och då blev det jättejobbigt, så då strunatde jag i det... tills vidare!

Nu ikväll blev det IDOL och gosh! vad Robin Bengtsson är BÄST!! <3<3 all kärlek i hela världen till den människan! Har ni inte sett det, sök på youtube på Robin Bengtsson i IDOL 2009 eller nått eller kolla på tv4.se/idol

lovely. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0