90 års jubileum

igår var det HFRK för allt i världen! klubben fyllde 90 år så från klockan 9-13.30 var där öppet hus, 15 - 17.00 show och 19 -framåt fest! och som trogen medlem var jag där hela dagen! riktigt roligt.
smet i och för sig från mitt jobb som ponnyledare på prova-på ridningen och gick för att rida lektion på Liberton, men jag behövdes inte. och showen var jättebra! delar av US red en superfin kadrilj, det var staffetthoppning mellan HFRKs bästa ryttare, en genomgång av ponnytränaren Tommas Hammar av olika typer av ponnyryttare (sjukt roligt) och en uppvisning av Jan Brink, som tävlar för HFRK på en av hans hästar med Küren som han & Birar har vunnit massor med!
men roligast av allt var festen på kvällen. jag har aldrig sett mina ridlärare eller styrelsen dansa så mycket. jag har i ohc för sig aldrig sett dom dansa över huvud taget, men det var riktigt riktigt roligt! haha. det roligsate var nästan att vi hade festen i det som kallas "Volten". en longervolt (rund, mindre, ridbana).
kom hem vid midnatt och var helt sjukt trött!

tänkte se om jag kunde ladda upp några filmer från igår, om det vill sig som jag vill att det ska, men så länge kommer lite bilder (:


Kadrilj!fr. höger Sassa, Matilda, Andrea, Ellinor, Elin, Louise, Olea & Bea


Jan Birnk efter sin Kür!


där festen skulle hållas!


även hästfolk kan mingla. nästan (:




haha. just dance. live-bandet som var där var kalas-grymt! vet dock inte vad dom heter!
tack alla för en sjukt bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0