självbekräftelse!

har faktiskt varit ganska duktig idag!
okej, nu känner jag lite att jag använder denna bloggen endast till att antligen klaga eller bekräftag för mig själv att jag har varit duktig... haha, nog kul det kan vara att läsa om... men ingen kommenterar ju, så då kan jag berätta att jag skriver vad fan jag vill tills någon kommer och säger emot mig!! :D haha

men till saken, så var jag ute med min älskade hund, Kelly i 2 timmar och 45 minuter idag! tänkte först bara gå en vanlig sväng på 40 minuter, men vädret vart sååå himla underbart, så jag kände mest att om min hund vill gå i 4 timmar idag, så är det fritt fram. jag går så länge hon vill. fast sen blev det jag som bestämde i alla fall och då blev det bruces :D var hemma igen vid 6 och efter att ha skickat iväg min mamma på pedagogiskt café som hon, och alla andra föräldrar glömt bort, körde jag till bruces och sprang en runda. 7 kilometer blev det. slingan baklänges. kan berätta att et inte var allt för lätt att hitta när det sen började bli riktigt mörkt inne i skogen.... dessutom var det läskigt att springa själv i skogen när det var mörkt. jag gör som Carro sa och får väl börja med pannlampa eller nått :P eller sällskap, men det är ingen som vill springa med mig :P hahadet löser sig!

och ikväll hade även att av mina kära 40+ program säsongspremiär! Kattis&Company!! dock var det ändrat!! det var bara en halvtimme, istället för 1 timme och dom satt liksom och åt middag och pratade iställt för att vara mer som en talkshow som det var innan. men det var fortfarande bra, så jag tycker alla som läser detta ska kolla på det nästa vecka! Tisdagar 21.00 på tv4+, Kattis & Company. Be There!! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0