så kul kan man ha!

kom hem från kisoken för en stund sen. Där var nån typ av träning för Royne Zetterman där idag, så jag, Zara & Carro var där för att servera dem mat... och nu vill jag aldrig mer ha något med potatismos att göra igen. Nånsin!!
haha, men vi hade rätt kul ändå. Man har ju inte roligare än vad man gör det. Så jag och Zara byggde värsta pyramiden av pastamuggar... det blev typ... fail, men vi hade roligt i alla fall!!

och nu blir det bara snabbt in i duschen och göra vid sig lite kvick, och sen ner i stan till The Tivoli och kolla på stand up med Magnus Betnér tillsammans med Zara & Olea. kalasroligt. hade egentligen behövt gå på clinicen som är på ridskolan idag där ridlärarna rider några av ridskolehästrana och ger tips om hur de ska ridas. och Clooney ska vara där. I NEED. men hellre Betnér för att han är typ... bäst?

nu måste jag verkligen hoppa in i duschen annars hinner jag aldrig. ska liksom vara där om en timme!!

ha en bäst tisdagkväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0