Män som hatar kvinnor!!

sitter och kollar på Män som hatar kvinnor just nu på datan och Guuuuuuud vad den är läskig, men otroligt bra!! shiet... gud min skapare jag sitter och dör lite grann just nu för det är så hiiiimla spännande.....

har missbrukat dextro energy tabletter hela kvällen för att orka hålla mig vaken och det funkar så långt!! var tvungen att se filmen idag för vi, Jag Zara & Olea bestämde oss för att vi skulle gå och se Flickan som lekte med elden imorgon och då kändes det bäst om jag hade sett ettan först (:

och för att prata om nånting helt annat så sög det är Karolina åkte ut ur IDOL!!! och trots att jag älskar idol, hatar jag det ibland... som exempelvis nu. Eddie! den människan slog ut Jon i kvalet och ikväll slog han ut Karolina, och båda dom var bättre än han!! ååååhh!! blir så irriterad på det.
och IDOL-sajten! dom lägger ju inte upp intervjuer som görs typ på torsdagen eller så. eller jo det gör dom, men istället för att ha en för varje idol, så har dom klippt ihop till en typ gemensam intervju... segt och ganska trist. adet var liksom min fredagseftermiddagsunderhållning!! (långt ord, jag gillar tydligen det!) men sånt är det. life change

och nu är min film snart slut. galet vad den är bra! alla som inte sett den, SE DEN! you won't regret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0