jag hatar det... verkligen!

jag avsky matte!! verkligen!! det är hat jag känner när jag om dagarna tvingar benen att gå dit jag vet med all säkerhet att djävluen skapades, i matte workshopen!!
men särskilt hatar jag steg 26. det steget kan alla mattelärare i hela världen, tillsammans ta och stoppa nånstans där solen inte lyser!! valfritt därefter!!

men allvarligt talat så har jag numera gjort det redovisningstestet inte mindre än 3 gånger!!! 3 JÄVLA GÅNGER!! och jag klarar det inte!!!! får seriöst psykbryt på det!! men det jävligaste är att jag kan alla uppgifter på bladen och på stegtest och så, har faktiskt kollat med facit, men näe.. sen vill det sig inte längre och det stör mig så in i döden mycket!!!!!

jaja, nog om den nu! Ridningen gick i alla fall bättre idag! :D nu efter helgen 2 lektioner på Clooney, så gick det nästan att kontrollera honom!! fast inte riktigt att stanna, men det tar vi nån annan gång... dock tror jag att det största problemt är att jag är för klen!! mina ben-och magmuskler räcker liksom inte till för att ge honom det stödet han behöver! så situps och.... nått som tränar benen, here i come!! :D

nu ska jag snart sova! Ska nog bara uppdatera idol-bloggen lite (:

Vi hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0