jag blir så arg...

usch. ridning är verkligen inte min starkaste sida just nu!! gick så jäääävla dåligt igår och så jääävla dåligt idag!
men igår blev jag mest arg på mig själv för att jag inte kunde rida hästen, men idag tog jag ut ilskan lite för mig själv både på min ridlärare och.... näe, egentligen bara min ridlärare, fast hon märkte nog inte det! tur! haha.
fast det är ju mig det är fel på, men jag störde bara mig så himla mycket på att så fort jag tyckte att; Ja! nu lyssnar han, trampar på med bakbenen, är mjuk i sidorna osv. Då kom hon och typ tyckte att vi skulle anting börja rida serpentiner, fixa med steglängd eller typ byta gångart. och just då ville jag bara rida rakt fram längs spåret och själv känna när jag kunde börja reglera honom för han var såpass stadig... så egentligen gjorde hon inget fel (Så ta inte åt dig Li), men... ja. störigt var det i alla fall!

så nog, snackat om min ridning!
eller ja, jag hade inget annat att säga, så puss så länge och BIG KISS på att jag är ledig imorgon!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0