hej kom och hjälp mig att dö?

ååååh. jag orkar inte. jag vill inte. gräv ner mig.

är inte alls på särskilt bra humör just nu. kom hem från stallet för lite drygt en timme sen, vilket då innebär att jag varit där i 11 timmar... så fruktansvärt trött! sen att den jävla kärringen ringer och lipar i telefonen för att hon har massa skulder och inte kan betala hyra, vilket inte berör mig det allra minsta, kanske inte gör saken bättre. Jag blir sååå jäkla irriterad på henne!! Hon är fucking 3 gånger så gammal som jag!! och hon tar NOLL ansvar för något och VI får göra ALLT!! jävla kärring!!

usch.

och imorgon blir det upp innan 8 igen för att befinna sig på stallet klockan halv 9 imorgon med... jag orkar verkligen inte...
men det är bara att bita ihop och stå ut.. för sånt är livet...

men för att åtminstånde se lite ljuspunkter i live¨t, även om de ligger mer än ett halvår fram i tiden, så ska jag, Carro, Bea och Linn jobba på Falsterbo Horseshow nästa sommar (: typ samma saker som i kiosken fast lite bättre haha :P ska bli sjukt kul!! :D

hoppas ni har haft en bättre lördag än mig... vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0