plugg...

idag blev det massa plugg i skolan. gjorde ett matteprov, redovisningstest 27. kändes faktiskt riktigt bra.. bara för det komma jag failia! igen! gillar verkligen ämnet matematik...
stannade kvar en stund i skolan sen och gjorde lite NO. helvetet ska vara inlämnat imorgon! men det ska nog gå.

drog sen ner en sväng till stan för att köpa syster åt Andrea som hon ska ge till mamma på lördag, på hennes födelsedag. bra det känns att jag köper present som min syster ska ge bort, när hon är 3 år äldre än mig. :P men men

drog snabbt inom Tretton för att kolla efter jeans. och tänk! jag hittade ett par, så nu är jag 3 parjeans mamma igen, haha :P har saknat det (:

nu blir det massa plugg igen. love it! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0