att besluta om framtiden...

nu har det dragit igång på allvar det där med gymnasieval, och det är sjukt svårt! jag vet inte vilket intresse jag ska satsa på. de jag funderar mest på just nu är; Samhälle inriktning häst på Bollerups naturbruksgymnasium, Global magagement på Båstads privata gymnasium eller musik och event på Gymnasium Rock city i Hultsfred.
och det är jättesvårt och jag vet inte vad jag ska välja!

för bollerup, det är typ världens mysigaste och härligaste skola! underbar stämning och bra utbildning! men på Global Management verkar det som om man får en utbildning som lägger vikt på ens individuella utveckling och det verkar vara en bra skola som ger bra möjligeheter efter gymnasiet. men sen musik och event verkar ha väldigt roliga kurser som kanske kan grunda sig i det jag nån gång i framtiden faktiskt vill att jobba med, som artistmanager. eller valfri manager, men som det, och i det programmet ingår det kurser som verkar bädda upp för att utveckla sina kunskaper om musikbranschen, och manangement.

men det är bara att leta vidare i djunglen om olika gymnasier...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0