Svinvaccin

igår blev det en lite lätt rörig dag. Gymnasiebesök på Campeons Frigymnasium på morgonen, och därefter snabba steg upp till skolan och få vaccin mot svininfluensan. sen blev det lektion i 1 timme och därefter nationella prov på eftermiddagen. ett gammalt prov då...

sen till kiosken och jobba och ju mer tiden gick ju ondare fick jag i min arm där de tagit sprutan, så när jag skulle rida efter 4 timmar i kiosken kunde jag inte lyfta min arm tillräckligt högt för att jag skulle få upp handen till manen när jag skulle sitta upp, så det fick bli pallen. ända gången nånsin tror jag!

jaja.

idag vaknade jag utan störra biverkningar faktiskt. väldigt ont i nacken bara, men det kunde jag väl leva med kände jag. fast under hela dagen i skolan gick det väldigt upp och ner. ibland fick jag sån sjuk huvudvärk och yrsel att jag knappt visste vart jag var och ibland kände jag ingenting... det är märkligt det är med svininfluensan och svinvaccinet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0