nu så.

nu så. nu är Idol eftersnack slut, så nu har jag tid och fokus att kunna skriva ett lite mer samanhängande inlägg.

IDOL idag, tyckte jag var det bästa på länge! Även om låtarna kanske inte var det allra bästa så tyckte jag artisterna var duktiga idag. Utom Eddie. (inte alls hänga ut någon, nej då) han sjöng sjukt falskt och klarade ju inte alls av låten! dessutom är ju den låten så fruktansvärt uttjatad att man inte längre kan uppskatta att lyssna på den, hur bra den än är! men men.

så det var synd att Rabih fick åka, men har vart inte så bra idag, Mariette var faktiskt riktigt bra idag. Fast egentligen var ingen av de särksilt bra, om man jämför med Erik. asså seriöst! den killen! kan! sjunga! jag dog lite grann när han. sjukt jävla bra! men gud så synd det var om honom i eftersnacket.

de verkar ha kommit varandra sjukt nära i år, eller så är de bara väldigt känsliga, för så fort nån får lämna lipar alla. gulligt i och för sig...

men nu är jag i alla fall pepp på IDOL igen och kan knappt vänta till den 27:de, för DÅ JÄVLAR!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0