nu är det heeelg!!

wiie. finally. som vi har väntat. och längtat.

idag i skolan blev det idrott med värsta konditionsbanan typ. gosigt trött i benen nu, men det gillar vi. fick även reda på en sak om avslutningen och det ska nog bli roligt och bra! :D
Hann slutföra mitt NO projekt som vi fick förlängd deadline på också. och det avr väl tur för den nya deadlinen var ju idag, gå på förläsning, redoviska spanska, ha lunch OCH sitta och göra ingenting i 20 minuter innan klockan var halv 2 och vi fick gå hem :D haha

men då var jag ju tvugen att cykla bort till nått himla postkontorpå Bergavägen  ich hämta ut mitt körkort. sjukt fult, men det är nog ingen som kollar på det... hoppas jag (:

men men. snart blir det ut med Kelly och sen en sväng till stallet och chilla.
+ att det är Idol ikväll. det gillar vi! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0