klar!

eller nästan i alla fall! bara det sista att fixa på bild uppgiften! eller ja, ska klistra ihop allting och sånna saker! Men det hinner jag ju lätt! haha, och tro det eller ej, så är jag nöjd med det jag har gjort! bara för det kommer jag säkert få ett sämre betyg, men i alla fall. haha. Det är ett under att jag hade MVG i bild i 8:an. ett mirakel helt enkelt :P men sånt är det, jag ska inte klaga!

ikväll blir det att leka guide med Fredrick, för de som eventuellt ska börja i 6:an, när vi har gått ut, ska komma på sånt infomöte, så vi sak låtsas att vi är civiliserade och kan nånting.. undrar hur det kommer gå?... haha

nu ska jag skriva ut smileys :D haha lovar att lägga upp en bild på den slutgiltliga saken sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0