det går inte riktigt bra

jag känner att jag inte riktigt så bra på det här med att blogga... jag kommer liksom aldirg så långt så att jag orkar skriva ett inlägg. men det får den som läser imn stackars blogg tyvärr leva med..jag ber om ursäkt...

idag vart det i alla fall skola. sjukt tomt eftersom att alla var på gymnasieshit, men det var skönt (: sen att jag slutade vid 12 gjorde ju kanske inte saken sämre, men i alla fall :D
hem sen och skirva lite på min engelska som skulle varit inne.. vecka 43 tror jag... men jag är nog klar med den till imorgon, och det är ju bra... eller nått (:
jobba sen. och jodå. det var segt, helt rätt gissat. och det gjorde ju inte direkt saken bättre att den jävla kärringen ringer för fan vartannan minut och ber om ett telefon nummer som jag inte kan få tag på, trots att jag reda gett henne ett som ska vara rätt. men hon är väl så jävla dålig att hon inte ens kan slå in ett telefonnummer på en jävla mobil och prata med en som inte vill prata med henne för att ingen tycker om henne, men hon ska ändå alltid ringa 20 gånger och fråga samma sak trots att ingen har något svar!! Är det så jävla svårt att göra nånting själv kvinna??

okej, ett lättar utbrott på henne därja, men uuuhusuuhschc var irriterad jag blev på henne innan. tyckte lite synd om Carro som var i närheten och sällskap till mig just då. sorry om jag... inte var supertrevlig, but i think you get it (:

jaja. nu ska jag fortsätta med min engelska (: ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0