Budord!

halvnice dag i skolan, som innehöll grammtikredovisning i spanska, pluskvamperfekt & gerundium (svårare att uttala/skriva på svenska än att lära sig på spanska?!), ett slutförst engelska arbete, pyskbryt på matte och ett lite lagom givande ph-samtal med svenska läraren. Avslutades med att springa hem från skolan, efter att min käraste mamma kommit med mina kläder till skolan, som jag så duktigt glömde eftersom att jag vaknade en kvart innan skolan började. duktigt Sofie.

Nu har jag varit ut med Kelly och nyss läst, det tveklöst roligaste på länge. Charlotta Flinkenbergs 11 budord om bloggning. läs det här. sjukt roligt!! :D

dock tänker jag inte börja fota mina sopor för det. ha det klart för er! haha

nu ska jag... inte en aning. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0