23m/s

shiit vad det blåser?! i morse på nyheterna sa som att det skulle blåsa mellan 20-25m/s. och tro mig. Det gör det!! värsta stormen, och orkan-varning i natt! så redan vid 4 idag, förbjöd Linette mig att köra hem på moppen efter ridningen och fram till 7 sa jag emot och sa att jag bara skulle köra lungt och försiktigt så skulle det nog gå. Men det blev taxi, som hon betalade (she forced me!?).

men jag kan inte låta bli att bli sjukt faschinerad utav värdet idag. Tycker det är ascoolt med alla ljud som blir när det blåser, och det blir en så speciell stämning i luften... underbart. Hade lätt kunnat bara ställa mig därute och bara njuta av alltihop, men det kanske inte känns lämpligt. Dessutom har jag massor med saker att göra.

förendade nytta med nytta idag i kisoken och sluförde min startrefelektion  bild och gjorde lite SO, så jag måste skriva in det på datan, eftersom att hela projektet ska vara klart på fredag nästa vecka, och jag vet inte ens vad jag ska göra. Bra Sofie!!

nu har jag en väldigt söt, väldigt otålig hund j'mte mig och anser att jag bör sluta ägna så mycket uppmärksamthet åt datorn och istället gör nått vettigt. Som att fylla på hennes plastben exempelsvis. :P
Får väl göra henne lite glad då då.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0