sporta?

på kvällen var det träning, och jag vet inte riktigt vad det är, men jag tycker verkligen inte friidrotten är rolig längre. jag kände väl egentligen direkt att det kanske inte riktgit var vad jag hade förväntat mig, men då fanns det ju ändå de roliga träningarna när vi hoppade höjd, sprang sprint eller löpte över häckar, men förra veckan hoppade vi höjd, och jag kunde verkligen inte. det gick inte jag visste i princip inte hur man gjorde och typ krashade in i 1.30. och springer sprint, det gör vi aldrig...
men om jag inte ska fortsätta vet jag inte vad jag ska göra istället. jag måste göra något mer än rida. tror jag kommer bli lite understimulerad annars... men jag vet inte. visst en önskan är ju alltid att börja dansa, men det känns inte riktigt som om det kommer hända... Annars vet jag inte. Tennis? Det jobbiga är ju att ridning är min passion, det är det jag älskar att göra. alla andra sporter som jag har hållt på med har alltid kommit i andra hand och det har ju gjort att jag aldirg riktigt satsat fullt ut. utom i gymnastiken då, men där blev det mer ett tvång är en fri vilja. och eftersom att ridning är det jag älskar, så finns det ju inget som kan mäta upp till det. kanske att jag skulle hitta på något kreativt. ta sånglektioner? Spela teater? Återuppta musiklektioner med klarinetten? jag vet inte. uppenbarligen är det ju inte bristen på aktiviteter som hindrar mig, utan det fakutm att jag helt enkelt inte vet vad jag vill göra.
men egentligen, så är dansa det jag gillar mest av allt jag skrivit här ovan. som jag skrivit i ett annat inlägg var det ju det som var det ända roliga med det och det var det jag saknade som allra mest i början, men jag vill dansa pardans eller något! eller ärlit talat spelar det nog ingen roll vad det är jag gör. bara dansa duger helt klart! fotboll eller basket eller någon annan typ av sån bollsport är inte ens ett alternativ. sånna sporter ogillar jag. men tennis som sagt? eller kanske återuppta pingisen. det tycker ju jag är roligt! men jag vet inte om jag tycker det är så pass kul att jag kan tänka mig att spendera 3 timmar i veckan på det. jag vet helt enkelt inte. måste diskutera detta med någon. kanske med Zara & Olea imorgon... om det blir så vet jag inte men i alla fall. och om någon av Zara eller Olea läser detta så vill jag fika på Kafferepet imorgon :) haha ;) 

nu ska jag kolla på Project Runway. puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

kafferepet it is!;)

2009-05-25 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0