träna eller inte?

tillbaka till den bistra verkligeheten efter en otroligtskön långhelg. Har massor att klara av i skolan innan sommaren och det är ca 19 dagar kvara att arbeta. Panik, here i come! helt sinnessjukt, but you got to do what you got to do, som man säger.

nu sitter jag här och funderar intensivt på om jag ska dra mig iväg på uteträning med friidrotten eller om jag ska skita i det för att det är tråkigt och sticka ut och springa själv i Påsjö istället. Jag borde gå på friidrotten, och mina fgöräldrar antar nog att jag ska det, men då måste jag åka buss i träningskläder. mysigt, eller inte. och jag måste bestämma mig verkligen NU! för bussen går 17.17 tror jag och det är snart. väldigt snart. Kan man dra jeans över löparthights? kanske. får prova, och går det masar jag mig iväg till Hedens IP. ha det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0