tävling

så idag blev det som sagt hopptävling för hela slanten. kom upp ganska tidigt för att hinna se när alla mina kära vänner tävlade på ponneyrna. och det gick väl bra för nästan alla, eller? Olea fick en kanon-runda, såg jättefint ut, men HP petade ner sista i omhoppningen. sen vann Matidla Palmqkvist och Olea blev 2:a. i D-ponyerna vann Linnéa med Duncan och Frida blev 2:a med Poppe. och i LC så gick det i alla fall bra för Sassa, men vet inte hur det slutade, men Bea blev i alla fall 2:a så Grattis till henne och alla andra.
Måste även ge en enorm eloge till Linnéa, som hjälpte mig sjukt mycket när jag skulle hoppa. TACK!!
sen så skulle ju jag hoppa, och det kändes väl sådär på framridningen. jag blev inkallad sent, så jag fick hoppa fram fort, och han gick emot handen och slog & drog med huvudet hela tiden, plus att han stannade på oxern första gången. men väl inne på banan gick det bra! fick en ganska bra grundgalopp, och kom rätt på de flesta hinderna, men han rev 4:an, men ärligt talat vet jag inte varför. men han blir lite slarvig ibland på tävling, det är sånt man får ta. men det kändes jättebra i alla fall :)

stannade kvar lite sen, och senare åkte jag & syster till någon slags utförsäljning från Trampolin rätt nära där vi bor, så vi åkte dit, emn hittade inget och åkte en vidare en sväg ut till väla, men blev inget där iheller.
ikväll blir den antingen Wipeout & X-man med syster, eller så ska jag kolla på Robinson igen. gillade det ansvittet starkt, och nästa vecka slutar Robinson så det gäller att ta tillfället i akt. nu ska jag ner på stan och käka glass (A) haha. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0