STRESS!!

oh herre gud min skapare och lite till säger jag bara. hela skoldagen bestod i princip av lätt desperata försök att inte ställa mig rätt upp och ner och skälla ut första bästa person. ber om ursäkt till alla idag om jag var lite... lättirriterad? men jag blir sån när jag är stressad. och idag var kanske inte väldens bästa dag. vi har en NO redovisning mutligt imorgon, direkt på morgonen, och jag trodde ju då alla var klara och så, så jag kände mig ganska lugn. men nej! då var en inte klar, vi hade missat lite i Mål&Kravnivåer, och när vi sagt till vår lärare att vi vill vara i vårt rum, för att kunna öva högt. så sätter sig en anna grupp där, och så får vi inte prata med dom som inte var klara för att den andra gruppen håller på! oh Gud. och innan på dagen pratade jag med min mattelärare om steget jag inte klarat, och gick då klara besked om att det enda jag skulle göra var att kompletera det jag inte kunde, vilket var allt utom problemlösning. och allt, innefattar alltså; Faktoruppdelning/faktorisering, förenklingar och att teckna ekvationer. med andra ord, precis hela steget. och med ett skratt sa han; Du har en och en halv vecka på dig. lycka till. jag ville bara dö. det i enda positiva med skolan idag var att jag blev färdig med mitt tal som jag har hållt på så himla länge med. riktigt skönt. nu ska jag bara lära mig det, skriva slutreflektion, göra blockdiagnos och redovisa skiten!  skjut mig!

men men, nu måste jag fortsätta öva inför redovisningen imorgon och på talet. ha det och hoppas det finns någon som haft en lite tevligare dag än jag idag :) puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0