skoltrött?

jag vet inte vad det är, men jag känner mig helt, totalt fullkomligt slutkörd. kan inte tänka klart, har ingen motivation, och jag är sjukt trött hela tiden. känner mig liksom... tråkig och sjuk på samma gång, mitt huvud gör sjukt ont. men solen skiner, fast det blåser lite, men det är okej, så det är inte vädret i alla fall. kanske är det bara ren skoltrötthet blandat med en irriteraande förkylning som aldrig riktigt bryter ut, vad vet jag.
i alla fall fick jag lov att pliktskyldigt pallra mig iväg till mr. Tandläkare efter skolan, men det gick ju kalas, haha. tycker faktiskt inte det är obehagligt att gå till tandläkaren längre. när man var liten var man ju alltid jätterädd för tandläkaren, men han är så snäll så, haha. tur är väl det. känns bara så äckligt att han stoppar sina fingrar i min mun. men annars kan han ju inte kolla något men i alla fall.

får se om det blir träning ikväll eller om jag vilar och blir av med huvudvärken istället. jaja. skriver nog mer ikväll. ha det bra så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0