sjukt väder

ÅH! varför finns det förkylningar som bara plågar en dag ut dag in? varför? allvarligt! jag var sjuk när vi var i Egypten (090402-090209) och jag är FORTFARANDE sjuk!! men det är inte så att jag iitan vara i skolan och är superförkyld. NÄE. jag är så här liiite förkyld precis hela tiden. ett tag hosta jag ju som en annan jubelidiot, och nu har jagg fruktansvärt ont i huvudet!! liksom yr och snurrig. riktigt jobbigt. och min pappa tror inte mig! han tror bara att jag inte orkar träna när jag sa att jag inte tänkte träna, utan tänkte bli frisk. sånt är störigt. och när jag säger att jag inte kan träna, så kan jag inte det. men det har han nog inte fattat... -.-

och jag måste bara säga detta!! what´s wrong with the weather today??  idag när jag skulle hem från skolann haglade det!! det är INTE okej att det haglar i maj! shit! men okej. sen blåste det typ storm och regnade vid skolan, men hemma vid mig var det soligt och varmt. läskigt...

jaja. nu ska jag nog ut med hunden. vi hörs <3
(la ni märket till min briljnrubrik, haha :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0