sjuk?

oj. har varit så fruktansvärt trött idag! helt sinnessjukt! kunde knappt hålla ögonen öppna det första i skolan och på orienteringen kändes benen som långa degklumpar som bara gjorde det svårare att springa. kan bero på att jag är sjuk också, men jag har verkligen inte tid med det!! 3 veckor kvar i skolan och Springtime på lördag! nej, nu är inte rätt tid att ligga hemma i sängen och vara förkyld. det får bli nån annan gång. men, för att inte göra allting väldigt mycket värre, skippar jag träningen idag.

nu har jag i alla fall nyss kollar på Sex & the city, och jag har liksom aldrig riktigt tyckt om den serien innan, men den är ju riktigt bra! nu måste jag bara ta och se filmen, och kanske lite fler avsnitt men ändå. haha :)

måste bara meddela att vädret i Helsingborg denna veckan har varit fruktansvärt! regn och blåst hela veckan. igår blåste det nästan storm! vilket innebar att jag och Olea såg ut som Sumobrottare när vi cyklade hem, men det har kanske inte med saken att göra, haha :) Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0