shopping

idag var det ju egentligen tänkt att jag skulle ägna hela dagen åt att göra sånt som jag måste göra för att få mina betyg... det sket sig lite, i och med att syster och mamma skulleiväg och shoppa på Familia, så jag joinade dom. och det blev ju rikigt lyckat! hittade ett tar vita ballerina skor till avslutningen, en bh med avtagbara band till klänningen, och ett par ljusa jeans, som jag kände mig i rejält behov av eftersom att jag bara har mörka jeans, och det sommar!! JA.jag går i jeans även på sommaren.men nu har jag det i alla fall, så nu måste jag bara köpa en vit kofta som jag kan ha över klänningen på avslutningen, sen är jag nog ganska färdig handlad på saker jag VERKLIGEN behöver. utom ett par vanliga gympaskor, typ sneakers. hittade ett par superfina, jättesöta Lacoste på Håkanssons, men näe! då finns dom bara i 36 och 41. lite mobbat, men i alla fall. sen såg jag ett par likadana som jag hade förra sommaren, också Lacoste, som jag ääälskar, men dom fanns typ bara i 42... -.- lite irriterande. och alla skor på sportbutiker och så, är verkligen inte alls fina. jättemycket guld och extrema fäger i detaljer, och jag vet att jag kommer tröttna på skorna så fort jag använder dom. det gjorde jag senast jag köpte skor. svarta med gröa linjer och mönster i massa fäger. har använt dom kanske 7 gånger? nog lönt. men det är väl bara att forsätta leta. nånting kommer väl. tills vidare får jag väl gå i ballerina...

jag laddade upp ett inlägg innan från min mobil, men det har inte kommit upp,och jag fick leverans rapport... sånt stör mig vill bara påpeka det.
ikväll händer inte ett skit. känner för att hitta på nått, men Zara & Olea skulle träna nia, Carro är hos Johanna och Bea är ledsen... mini åker imorgon. en BIGkram till Bea bara för det <3

ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0