shopping, och talang

hoppsan! kom just på att jag inte bloggat ordentligt på hela dagen. utom det i morse, men det räknas inte riktigt ;) idag blev det ännu en shopping dag. konstit. annars brukar jag palla att shoppa en dag, om jag är på det humöret, men sällan så friskt som nu två dagar i rad! jaja. idag var det i vilket fall som helst inte jag som shoppade loss, utan min kära syster, Andrea. jag skojar inte om jag säger att vi kutade runt hela helsingborg city, från Söder till kullagatan säer 2-3 gånger om. vartannan gång på bruksgatan och varannan på järnvägsgatan. kände lite grann "Har vi sett det förut" fjärde gången... -.-, haha. men det slutade ju bra i alla fall och hon hittade sin topp som hon skulle ha på sin skolavslutning, dock efter många om och men, men ändå ;). själv köpte jag en kofta, som jag ng nämde igår att jag skulle köpa, till klänningen och en mugg typ, på Lagerhaus. cool i alla fall ;)

sen blev det bara vara hemma typ en kvart, och sen drog jag till stallet med Olea och hade lite lätt tråkigt, men det är okej. dessutom hade bebis mögel i sin krubba! :O stackars ponny, men puss på henne ändå, för hon är sötast. väl hemma sen, blev det talang och allvarligt!! blev helt fashinerad (stavas det så?) av Spoken words (Lennart Bång) och sånggruppen MEN. haha, älskar Bång, riktigt trist att han inte gick vidare, men sånt är det. hen lilla killen, Victor Pettersson, ta inte illa upp, men var det bara jag som ansåg att killen sjöng falskt? antingen var det så eller så struntade folk i det och röstade för att han var så söt och charmig, och det var han, men ändå. det störde mig att bara 2 kunde gå vidare. jag hade velat ha med fler, helt klart! Hon som körde rytmisk gymnastik var ju sinnessjuk! på ett possitivt sätt! det är verkligen inte mänskiligt att under några som helt omständigheter vara så vig. det är inte möjligt!! :O haha, coolt var det i alla fall.

puss och ha en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0