semi 2

HA! nu har jag faktiskt varit duktigt tycker jag. har skrivit klart hela min fördjupning om vattenkraften och gjort färdigt min hysteriskt trista labrapport!! wiie. 2 saker mindre kvar att göra. + att jag har strukit svenskan helt. behöver inte göra 31 :) happyfool :D. haha. så nu är det spanska, SO och engelska med livet som insats som gäller fram till 1 juni.

ikväll är det ju dags för den andra semi-finalen i ESC 09. och Norske favoriten Alexander Ryback tävlar med sin Fairytale. får det slutar. även Arash, som är svensk, ska tävla för Azerbanijan. eller hur man nu stavar det himla landet. varför ger man länder så svårt namn? onödigt tycker jag, haha :) men men. jag hoppas i alla fall på Arash, Norge & Danmark. tror jag tyckte deras låt var bra, emn minns inte riktigt, så jag säger bara Norge & Arash så länge, haha :)

nu ska jag gå och äta. ha en bäst kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0