orientering!

HA! nu har jag kommit hem från skolan, som halva dagen bestod av orientering i pålsjö skog. insåg då att det kanske inte direkt var min starkaste sida att springa runt med en karta i handen och komma dit jag skulle, men det slutade lyckligt, och jag kom i mål på under 1 timme, så jag är väl nöjd. det var lite roligt, för Olea hade ringt mig just när jag skulle ta sista kontrollen, så jag ringde upp henne, och då visade det sig att hon redan var i mål, och sen fick hon guida mig tillbaka till målet. Steven, min idrottslärare, tyckte jag var fånig som pratade i telefon när jag kom i mål,  men det skiter jag i. haha :).

nu är jag i alla fall hemma och har hunnit käka i prinip hela matcirkeln. kolhydrater (pasta) protein (köttbullar, mjölk) och vitaminer (morot). känner mig duktig, och nu ska jag alldeles strax gå och byta om, så ska jag iväg till stallet och jobba/rida. nice. sen är det LEDIGT!!! helt underbart. jag älskar det. ser nästan fram emot att plugga hela dagen imorgon bara för att jag vet att jag är ledig. ha. men men. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0