mobiltelefon

sitter just nu och kollar igenom alla forum om mobiltelefoner på hamsterpaj.net efter någon slags recension på W980i. och man blir ju inte liiite trött av det. känner mig som värsta "proet" om den nu. men men.
ska liksom köpa ny mobil nu i sommar, och då gäller det ju att veta vad man vill ha så man har tid att övertala sin ömma fader att han ska köpa den till mig, haha ;)
är så himla trött på min den telefonen jag har nu, W850i. kan den utan och innan och lite till. så det är trist, men sånt är det.

Gud! jag är så trött så jag håller på att somna framför datan, men jag orkar inte gå ner, sätta datan och gå och lägga mig igen. och det gör kanske inte saken bättre att jag sitter/ligger i min säng nu också... men men. ska nog sova snart i alla fal. satt uppe typ till halv 4 (hoppas verkligen inte min mamma får för sig att läsa det här, för då dör jag) igår, så jag känner lite grann att jag borde lägga mig inom en snar framtid idag, i och med att klocka nu är 00.38, och jag ska rida imorgon också. jajja. ha det bäst så länge, och sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0