Liseberg <3

så. slut på veckan och fredag igen. det innebar lite engelska, en känsla av att vara helt värdelös på matte, NO och springa Pålsjöruset. Pålsjö gick ganska bra, men kände mig het trött och seg i benen så jag blev väldigt fort trött, men sprang ändå i mål på 30minuter och 35 sekunder, så är helt okej nöjd. sprang ju på 29 på Springtime förra veckan och då var jag väldigt mycket mer trött efteråt, så att... men men. Sen blev det stallet med Olea och träffa allt trevligt folk, som dessutom ska med till Liseberg imorgon!! ÅH! ska bli så himla roligt!! älskar Göteborg. det är nog en av mina ansoluta favoritstäder i världen. London är också ganska högt upp. väldigt högt upp faktiskt. och sen såklart älskade, underbara fantastiska Helsingborg. Sundets pärla med närhet till det mesta. haha. man får lov att vara lite patriotisk, det är okej. Vad som dock INTE är okej, under några somhelst omständighete, är det Zara roade sig med i kioken idag. så himla kul. Vi satt och läste i en Metro som låg där, och då fick Zara lite tråkigt, så hon bläddrade upp en sida som innehöll en stor, ganska mörk bild, och smetade den i ansiktet så hon blev helt svart och såg ut som en sotare i ansiktet. och så satt hon ett bra tag, sen gick vi in till Emmy i kiosken, och vad gör hon då. jo, då tar hon 2 skruvmakaroner och stoppar upp dom i näsan! asså det såg så kul ut så jag höll på att dö av skratt. bild kommer. jag lovar.haha. men, det är helt okej att jag kommer spenadera hela dagen med henne imorgon. haha. <3

nu ska jag duscha ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0