Liseberg <3

så, nu är jag hemma från Liseberg och underbara Göteborg. dagen igår var rent ut sagt skitkul, även om det kanske kunde varit bättre på kvällen. usch. jag blir så arg. mer om det sen. i alla fall träffades vi strax innan 9 uppe på ridhuset, och där jag för andra gången i mitt liv fick träffa Felicia, en utav Zaras bästa vänner och för första gången Paulina, som också går på Zaras skola. sjukt treviga tjejer det där. jaja. lite efter 9 kom bussen och det bar iväg. hade under i princip hela bussresan väldigt intressanta sms-konversationer med Martin som också var på väg till Liseberg, fast med sin konfa. diskuterade bland annat alla konstiga namnpå ställen vi körde förbi, exempelvis Slöing, Stening, Åsa m.m.
Vi var framme på Liseberg typ efter 12 men eftersom att det var nåågra fler än vi som ville in på liseberg, så tog det ett tag innan vi kom in. och vad gjorde då vi för at få tiden att gå? jo, vi lekte lekar. så som bro bro breja, och si makadam. haha. folk kollade väldigt snett på oss, men vi hade roligt ändå :) HA. sen när vi fått våra åkband och så kutade vi iväg mot första åket, Balder!och sen var det bara full fart hela dagen. så himla roligt. och trots att det var Göteborgsvarvet, med typ 50 000 anmälda var där inte äckligt mycket folk och som max 30 minuters kö till typ Kanonen och såna. fett nice. senare på kvällen när man åkt typ allt, och däribland Kållerado typ 5 gånger i rad, satte vi oss för att käka igen, och det var då det inte blev lika roligt längre. käkade då på BugerKing, och egentligen vet jag att jag inte borde äta där, för jag mår alltid så fruktansvärt hysteriskt illa av det. det kan man ju tycka att jag lärt mig efter att jag fick en hel dag i Köpenhamn förstörd på grund av det, men så är det. så sen kunde inte jag åka mer, utan gick mest omkring och trodde jag skulle spy. vilket jag lyckigtvis inte gjorde. stannde på Liseberg till ungefär halv 11, då åkte jag & Zara hem till hennes Farmor och farfar och där kollade vi på slutet av Eurovision (grattis Norge) och sedan däckade vi nog ganska duktigt. haha

Lite bilder från dagen igår.










TACK ALLA FÖR EN SJUKT NICE DAG <3

Kommentarer
Postat av: ZaraFrick

Men tjena sexii, haha finfina bilder:) Sista bilden är ju lätt bäst, love you<3

2009-05-18 @ 09:59:52
URL: http://www.zarafrick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0