Lady Gaga

sitter här och kollar på lite intervjuer med Lady Gaga på youtube. och hon verkar ju vara en helskön figur!! inte alls liksom självsäker eller så på ett sätt som säkert många (även jag) hade fått för mig efter alla hennes framgångar på ändå så kort tid! men hon verkar ju riktigt skön. dessutom finns det en version av när hon gör Pokerface i akustisk verson. så himla bra. och det roliga där är att man hör att hon faktikst sjunger bra! låter kanske som en självklarthet när man är artist, men som vi alla vet är det ju inte så. och i och med att jag hörde henne live, första och ändå gången när hon var på sommarkrysset och jag satt framför TV;n och kolla, och då lät det ju rätt falskt på sina ställen, men inte nu. det lät riktigt bra och det var en riktigt bra version av en fruktansvärt uttjatad låt!

Själva fenomenet Lady Gaga är egentligen enormt. och det är det med många artister, men att det har gått så himla fort!! och hon har ändå inte varit med i någon talangtävling typ X-Factor eller American IDOL.utan tagit sig fram av eget hard work. och hon har ju slagit igeom STORT! hela världen har ju fört Just Dance och Pokerface vid det är laget, och jag kan inte låta bli att bara totalälska Just Dance! jag upptäckte ju inte riktgt hur bra den låten var förrän alla hade tröttnat på den, men jag kan verkligen inte tröttna på den! den är så himla glad ja.. man blir bara glad av att höra den.

För att fortsätta min hyllning till Lady Gaga anser jag att det är sjukt coolt av henne att bibehålla sin stil. sin extrema stil genom allt. tycker det är skitcool bokstavligen. jag menar, när hon var hos Ellen D.. nånting så hade hon på allvar typ ringar runt huvudet som såg ut lite grann som ringarna på Saturnus. skitcoolt, men jag skulle ju aldrig ta på mig det själv. det är coolt med människor som står för allt dom säger och gör.

men för att återgå till det jag började med,att framgångarna inte har stigit i huvudet på henne och fortfarande är en människa. och hon är liksom, ja mänsklig, hon känns mänsklig, till skillnad från till exempel Paris Hilton. så roligt det var att se på när Paris intervjuade Lady Gaga. haha. så fult. men ändå.


puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0