HIF vs. MFF

det blev träning i alla fall, haha. fast jag höll på att missa den! Det var heelt kaos nere i stan så bussarna kunde inte komma fram och så i och med att det är HIF match idag. och inte mot vilket lag som helst, utan mot MFF. med andra ord är det lite grann som att skriva under sin egen dödsdom att gå ner till Olympia idag. eller ja, mest innan då, matchen slutade nog för en timme sen, men i alla fall, det är nog inget att rekomendera. haha. jag antar att jag får antingen se resultaten av slagsmål och vandalisering imorgon i stan, eller läsa om det i tidningen imorgon, men men. sånt är det. synd bara att det snart blir mer fokus på huliganer än på själva fotbollen. undrar hur den slutade. måste kolla upp det!

jaja. nu har jag nyss duschat, och det var riktigt skönt, för det var faktiskt riktigt kallt ute på Heden idag, alltså inte det optimala tillfället att börja träna ute, men det funkade. dessutom var det bara vi där, så vi hade hela idrottsplatsen för oss själva. nice. kastade lite spjut och så. ganska roligt faktiskt :) och nu väntar jag i stort sett mest på att min mamma ska komma hem, så att hunden blir lugn i och med att min pappa inte heller är hemma. Dom dissar mig bägge två. både idag och imorgon. min kära fader är i Lissabon, Portugal tills på onsdag natt och mamma är i Malmö idag, hon åkte när jag kom från skolan, och i Lund imorgon. haha. men det är alltid trevligt med lite lugn och ro här i huset ;). näe, nu ska vi inte vara sånna. ha det bäst nu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0