helgen

igår blev det ju Springtime 2009, och jag tyckte det gick riktigt bra, för att vara jag. kom på 22:a plats, haha, men det var av 109 löpare, så att. och jag blev 5 bäst av IFK:arna. dom andra 4 kom placering 1-4, men i alla fall. haha. kutade som en anna gnu längs kullagatan och det var en härlig och speciell känsla att springa, mitt i centrum, och så står det massa människor längs sidorna som klappar händer och ropar "kom igen" "kämpa" och sånna saker. häftig feeling faktiskt. kan då bara fantisera om hur dom som springer typ marathon i OS och sånt, dom har ju i princip hela världen med sig, och oj, vilken kick det måste vara när dom springer in i själva arenan för att springa dom sista, vad är det, 400 meterna och så. näe. det skulle varit häftigt. nu är det sånt jag bara kan drömma om, det Springtime var såklart inte ens i närheten av det, men ändå. det var första gången JAG uplevde det, så att. men jga sprang i alla fall på 29 minuter blankt, så det var ingen WOW tid, men helt okej.

efter Springtime blev det bara hem, duscha och göra vid sig lite snabbt och sedan bar det av upp till Laholm för att fira kusin och faster som fyllde år. grattis till dom. stannade där kanske till halv 12 och jag var ju gulligt trött då. men sånt får man ta. för att balensera upp det sov jag kanske till 11 idag, alltså nästan 11 timmar (!) sjukt skönt. sen åkte jag till Väla med syster och köpte den klänningen som jag funderat på att ha på skolavslutningen den 11 juni. bara 1 månad kvar imorgon. helt sinnessjukt!

ja, ja. kvällen spenderas framför TV:n med kanske lite av varje. lite Gossip girl/Singing Bee, sen Bones/Parlamentet/Wipeout och vid 9 får jag nog se lite.. kanske lite data då. får se helt enkelt. ta det som det är. puss ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0