halvhjärtad kväll

kvällen blev inte som planerat. missade alla tv-program för att jag kolladed på "inför Eurovision song contest" på datan eftersom att jag missade det i måndags och inte hunnit sett på det under veckan, och sen dess har jag lite halvhjärat försökt spela lite olika schagler-låtar på min klarinett, kollar lite halvhjärtat på slutauition klipp på datan och lie halvhjärtat fört en mycket intelligent msn-konversation med Bea. hela kvällen blev alltså lite halvhjärtad. och jag tror att det fortsätter i det teamt. har liksom inte orken att lyfta på arslet från min, faktiskt jäkligt obekväma stol och gå för att hitta på något. om maan ska kolla på tv från min stol, måste man i övrigt sitta på minst 1 kudde. helst 2. annars får man så himla ont! sinnessjukt hur en stol, som ändå är gjord för det här, kan vara så obekväm att göra sig bekväm i... sånt är det. får väl pallra mig ut på IKEA för att leta efter en ny. eller ja, vi tar det i sommar, haha. när man inte längre behöver tänka. då kan jag lägga min energi på att köpa stol. inte nu.

äe nu ska jag... inte göra ett skit :D ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0