efteråt

nu har jag kommit hem från skolan och hunnit plugga lite NO och nu ska jag alledels  snart iväg ut med hunden annars tycker hon nog väldigt illa om mig. tycker faktiskt att jag har uppdaterat här ganska flitgt idag. detta är tredje inlägget och klockan är snart 2. ha. bra Sofie. känner ett sånt behov av att blogga var jag än är. men det går ju inte. dels för att det skulle varit rätt så ointressant och dels att jag inte vet hur man bloggar med min mobil, så whatever.

nu i eftermiddag blir det stan med Zara & Olea och ikväll blir det ESC-semi för hela slanten! KOM IGEN NU MALENA!!!! hejja. undrar om Bosnien tävlar idag eller på torsdag... det återstår helt enkelt att se. puss nu ska jag dra ha det<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0