det går bra nu...

har vart en rätt så härlig dag idag har fått gjort sjukt mycket. känns faktiskt som om jag kommer hinna med allt jag måste utan att på något sätt dö. riktigt skönt :)
redovisade mitt tal idag, om musik. kändes rätt bra, men eftersom att det blev klart igårkväll och jag skrev ut det i morse, så hann jag inte göra några "kort" av mina papper, så jag stod och höll på med dom rätt mycket. och sen drar jag alltid i mina tröjor när jag är nervös eller inte vet vart jag ska gära av händerna. så naturligtvis gjorde jag det också, men själva talet gick bra ;) haha. nu är det bara 2 redovisningar och 1 prov kvar av vårterminen 2009. 2 redovisningar och 1 prov kvar av årskurs 8. det är coolt. eller nått. har min spanska till imorgon, och jag måste bara lära mig de andra 4 stegen så är jag redo, och sen i matte måste jag lära mig ekvationer :) haha. men jag kan typ lite så det ska nog orda sig., det brukar göra det :)

nu mina kära vänner, måste jag stoppa mina ridkläder i en påse och cykla iväg till stallet :) vi hörs ikväll. puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0