solen skiner, himlen är blå...

men jag får sitta inne ändå! haha, nog bra rim, men tyvärr stämmer det. har så mycket plugg nu, så har inte riktigt tid att vara ute och njuta av det vackra värdet. ibland är det tur att man har hund så man har en "damn good reason" att gå ut :)

var lite fult i skolan, för en lärare, som dessutom typ nyss arit sjukskriven för utbrämdhet (?), började gråta i WS:en för hon blev så arg för "en vuxen hade betett sig som en mellanstaide elev" eller som dom i vår klass sa: En lärare hade snackat skit om henne till skolchefen. OFTA liksom. det är sånt som alla i min ålder gör, inte lärarna. moget... haha! innan mitt ph-samtal diskuterade jag och några i min klass. kom fram till en del saker, haha :) men men, vi har troligen fel, men ett bra ämne att diskutera när an har tråkigt..

i alla fall skajag fortsätta kolla på TopModel nu. haha säsong 3... TÖNT!! men jg gillar det. ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0