sköna citat!

okej. nu är det så att min kära vän Bea är bäst på att väldigt sköna citat, så nu tänkte jag skriva de bästa här så att alla får ta del av dom!! haha läs och njut eller nått!

Någon gjorde nånting Bea inte ville....
- Men hon kan ta sig nånstans på baksidan av kroppen!


En lärare går förbi och skäller på några elever längre bort. Bea:
- Men Chilla Gunilla (läraren hette inte ens Gunilla!)


Vi diskuterar hurvida man inte bör säga mattant egentligen... Bea:
- Men man FÅR säga mattant till Ann. med betoning på TANT!


Vi diskuterar va vi kan göra för turisen i HBG och anser att det är synd at vi inte har ett gammalt slott. Bea:
- Men vi kan bygga ett gammalt slott!!


och massa massa fler som jag inte orkar skriva nu. kanske kommer ett tillägg om jag kommer på något extra kul. Inbland gör denna tjejen verkligen min skoldag. Du betyder Bea <3

Kommentarer
Postat av: Bonehead :P haha

Haha, du har riktigt sköna citat du med :P haha <3 (L)

2009-03-23 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0