skolan

sitter just nu i skolan, när solen skiner som värsta sommar dagen utanför förstret. Har suttit in min ph-tid, inte gjort så mycket men i alla fall.
har blivit så himla skoltrött nu. inte studiemotivation överhuvud taget. men satidigt har jag fruktansvärt mycket att göra, men ett halvfärdigt parti som ska redovisas imorgon och ett mattesteg som ska vara klart om typ 1 vecka, som jag nyss börjat med. det är bara att bita ihop. 
rent teknuiskt sett har jag inte alls tid att varken åka till Gamleby, Egypten eller ha påsklov. hat sjukt mycket kvar att göra tills sommarlovet. förhoppningsvis blir det snart li8te mindre men det löser sig alltid!

Snarts ak jag ner till stan och träffa mina kära vänner, som vi alltid gör på tisdagar. dock ska vi inte fika på samma sätt som vi brukar utan hade tänkt gå till biblioteket och plugga. har verkligen inte lust!! ska se om jag kan övertala dom att göra något annat. fast Olea vill nog väldigt gärna plugga...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0