så skönt!

så skönt det var att rida idag. fick tillbaka min älskade Liberton. han är så fruktansvärt underbar, och jag tror att det var något lite fel med min ridlärare idag. vi hoppade faktiskt!! haha det var inte cavaletti som hon annars brukar kalla hoppning. tror bakbommen på oxern låg på 90 kanske. det låter lågt, jag vet, men seriöst, vi bruakr hoppa 45!!! och Libertons små dampryck gör lektionen sååå mycket roligare, hade han varit en människa skulle jag gift mig med honom. NU!! haha. <3

ikväll börjar ju Robinson igen! ska faktiskt bli lite kul, nu när man inte har sett det på hur länge som helst känns det som! har hört att dom haft massa problem och sånt, men det kaske har varit så alla år, jag vet inte.. men det ska i alla fall bli fett kul ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0