packa packa packa....

kom hem från en shoppingrunda som kändes väääldigt lång nu. hittade faktiskt allt jag letade efter!! vilket i övrigt är ganska ovanligt. det blev i alla fall 2 par shorts. ett par svarta och ett par aprikos/vit randiga på VeroModa, och en rosa smårutig blus också på VeroModa. jättesöt faktiskt, så nu klänner jag mig "in track" för Egypten!! sen blev det vidare från Väla till Familia där det blev 2 par tygskor (ett par ljusgula och ett par svarta) från skopunkten och ett vitt brett skärp från HM som jag letat efter ett tag till en tröja jag köpte. så nu är allt sånt fixat. riktigt niice faktiskt!

nu sitter man här, och har faktiskt alla kläder tvättade, men nu hittar jag inte dom!! mina jeans är borta!! aja, får fråga mamma om hon vet var dom blivit av, haha. så mitt golv är i alla fall täckt av kläder, handdukar och andra trevliga saker som man måste ha med sig. Sen har jag ett till problem ang. packningen. jag har bara 1 väska, och det är en ganska lite Sportbag från TeamSportia, och allt kommer verkligen inte få plats i den. Vi har (läs hade) en väska till, men jag råkade dra isönder dragkedjan till den när jag skulle till Bollerup, så den är lite "ur funktion" om man säger så... egentligen hade jag tänkt ta min pappas sån rullväska, men bara för det ska han till Barcelona i veckan, så han ska ha den.... får väl lösa det på något sätt. haha

Näe, nu måste jag nog fortsätta för jag ska hinna till Maxi, duscha, och kolla på Wipeput och Beck också så tiden börjar bli knapp. ha det bäst <3

ps. tar med datorn till Gamleby, och jag tror att mitt internet funkar i rummen, så då kommer bloggen uppdateras ganska mycket under veckan också!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0