ojdå!

imorgon åker som sagt jag till Gamleby med min skola. det ska såklart bli skitkul, men jag har inte börjat packa (vi ska vara borta mån-fre), det jag ska ha med mig, är inte torrt, och jag hade planerat att ägna hela dagen åt shopping, inför Egypten nästa vecka, och sen Tv/data på kvällen. har inte riktigt tänkt att jag skulle packa, men jag antar att det blir prio nr 1 efter shoppingrundan med syster nu haha :)

ikväll går Beck - I Guds namn på tv, och det var inte så länge sen jag såg den med Zara & Olea. sååå bra. roligaste repliken är ju lätt:
- Men vad gör dom?!
- Dom dansar!
- Jasså? dansar du så?

fyy vad jag garva när jag hörde det.. haha sååå kul, borde rekomendera alla att titta på den ikväll 21.00 på tv4. sjukt bra.

nej, nu ska jag dra. bloggar mer sen, ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0