också äntligen...

är det fredag! 9:orna gjorde nationella proven så det blev i arbetslaget idag. lite halvseriös morgon som inleddes med att alla fick berätta vad dom skulle göra i helgen, och sen hänga gubbe fram till rasten. det råkade bli så för vi var tvugna att vara i musik salen, och dfär var tv:n inte inkopplad, och Camilla (som vi hade som istället för Lidija) vågade inte koppla inte den så, vi gjorde annat :) haha.
sen blev det lite "seriöst" arbete, med BoF (bild och form), gjorde i och för sig inte så mycket men skit i det. det blev faktiskt liite seriöst arbete också, mellan 11 och kvart i 12, så kom vi ganska långt med vårat parti, och det är ju bra! haha :)
basgruppssamling sen igen, och gjorde även då ingenting, utom ett förhör på några oregelbundna verb, men det var inte särskillt svårt haha :)
Min klass är verkligen bäst! så jävla störda allihopa. kommer verkligen sakna dom när vi går ut 9:an, men det är ändå nästan 1 ½ år kvar så att det får man väl njuta av :)

nu blir det snart ut med hunden en sväng och sen blir det kanske till stallet. jag vet inte om jag orkar. Olea har börjat cykla tidigare, och då hinner inte jag, så jga måste cykla själv, och jag har rent tekniskt sett ingenting att göra där, och när jag väl kommer dit, rider alla jag känner, och då har jag ändå inget att göra så att. Dessutom regnar det ute. inte kul alls! men får se hur det blir. jajja. bloggar mer ikväll.
puss & ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0